2014. június 7., szombat

Pif és Herkules újra támad!

Pif Válogatás #14

Sziasztok!

Második frissítésünkként jöjjön Pif és Herkules legújabb kalandja, természetesen válogatva, ahogy eddig is! A kötetet, mint már oly sokszor, eagle mester állította össze, remélem elnyeri a tetszéseteket!

Más téma, bár tudom, hogy az oldalon újabban a harapófogó is kevés volt hozzá, hogy bármiféle reakciót kicsikarjunk belőletek, azért reméljük ez az ideiglenes szünet alatt a chatben, vagy ahol épp tetszik, elmondjátok nekünk, hogy mi tetszett és min változtatnátok az oldalon, ugyanis részünkről itt a remek alkalom, hogy kicsit variáljunk a megszokott dolgokon. Szóval várjuk a tippeket/ötleteket stb... Valamint a blogon lévő dolgokról is jöhetne pár szó mert egy ideig - sajnos - maradunk. 

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt!
    A gondolásat már valahol olvastam. A kalózos és az ősemberes nagyon ötletes volt...

    VálaszTörlés
  2. Nem volt haszontalan az átmenet annyiból, hogy így rámentem nosztalgiából! Érdekes volt, mondjuk a "hosszabbak" jobban bejönnek az egyoldalas nagyon "egyszerű" már nekem. Előszedtem a pár még meglévő Kockásomat (20, 28) véletlenül beleakadtam egy átfedésbe a 20.-ban jelent meg a Sétahajós történet.

    VálaszTörlés
  3. Előferdülhet :) A Kockás magazin teljes egészét nem, de részeit átültetjük frissebb-jobb szkennekbe és felhasználjuk, nehogy kárba vesszen ;) Persze csak kiegészítések a készülő fordításaink mellett elvégre kétszer ez esetben fölösleges melózni :D

    VálaszTörlés